
Endelig kunne vi gennemføre jubilæumsfesten, med 1 års forsinkelse....
121 havde meldt sig – et lille frafald de sidste dage op til – dels grundet sygdom og dels frygten for Corona.
Citrondrengene var på
plads – efter et par nervøse dage for Karen, hvor det en stund så ud til, at de helt ville svigte os.
Vi fik velkomstdrinks i foyeren og så blev salen åbnet til de smukt pyntede borde.
Maden var perfekt og vinen god
og i rigelige mængder. Folk hyggede sig.
Karen holdt en fin tale – hvor hun også gjorde helt klart – at hun stopper til næste generalforsamling.
Vi havde købt 10 gavekort a 300 kr til vores Ikast – de
blev udtrukket af tjeneren Steffy udfra medlemsnumre - det gjorde lykke.
Festen sluttede ved 18-tiden – da var vi vist alle trætte




.jpg?etag=W%2F%2238949-19eac4704e0%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=615%2B346&extract=0%2B0%2B512%2B346&quality=85)
